NordlysEnergi AS

Organisasjonsnummer #
919432942
Telefon nummer
22120072
Adresse
PB 5858 Majorstuen, 0308 Oslo
Kundeservice e-post
ks@nordlysenergi.com
Åpningstider
mandag:
09.00 - 17.00
tirsdag:
09.00 - 17.00
onsdag:
09.00 - 17.00
torsdag:
09.00 - 17.00
fredag:
09.00 - 17.00
lørdag:
stengt
søndag:
stengt
Strømavtale sammendrag
(ved 1000 kWh/måned i OSLO)
WINTER IS COMING
Årlig kostnad:
7104 kr
Månedlig kostnad:
592 kr
Avtaletype:
Andre prismodeller

Vurdering

*Field

is empty

ARVIND SINGH
2021-03-19 10:51:04
I too signed in hurry, as the marketing guy came to my door insisted on Signing on Spot and after asking multiple times he did not told me the Rate/benefits or not been told that there is a 'breach of Contract' Fine. I told him that I am signing but need a call back from Norlysenergi to understand these points. I never got one. I saw bad reviews and negative feedbacks, went back to my original provider. Now I am served breach of Contract fee of 2100 NOK. I am sure I will take it up to Electicity Complaints Board and will not pay a single Krona. You have to sign on the spot so you can not read through everything in peace and quiet, and there is so much that is written in small text in the agreement
ARNLAUG
2021-02-12 14:10:23
Jeg har aldri vært utsatt for verre behandling av et selskap. Via en prisportal byttet jeg til Nordlys Energ, men fikk umiddelbart mottilbud fra min gamle strømleverandør som jeg aksepterte. Avtalen ble kansellert før den i det hele tatt startet. Likevel tviholdt Nordlys Energi på meg som kunde og kapret kundeforholdet mitt hos Fjordkraft FEM ganger. Hver gang ble jeg kontaktet av Fjordkraft, aldri av Nordlys Energi, og fikk avbrutt overgangen. Da jeg endelig fikk kontakt med NE kundeservice og gjort det klart at jeg ikke var interessert i å ha noe med de å gjøre, prøvde de å kreve bruddgebyr på kr 1400. Jeg bestridte kravet og saken gikk videre til elklagenemnda hvor jeg fikk enstemmig medhold. Det er uten sammenligning den dårligste servicen jeg noen sinne har opplevd. Ikke bare fra strømleverandør, men bedrifter generelt. De var arrogante, frekke, usympatiske, og ufattelig sta.
Vis flere omtaler

Strømavtaler fra NordlysEnergi AS

WINTER IS COMING
  • Fast pris for 2 måneder
  • Nye og eksisterende kunder
  • Vil varsle: e-post, nettside
  • Kunden mottar en faktura: 1 måned
Månedspris
592
kroner per måned
Strømpris
0
øre/kWh

Ofte stilte spørsmål

kWh er en energienhet brukt av leverandører til å beregne strømregningen. En kWh refererer til energien som overføres med 1000 watt (eller 1 kilowatt) apparat som brukes i en time.

For eksempel en kWh vil drive en 100-watt lyspære i 10 timer..

Din nye leverandør vil ta seg av alt, dette inkluderer kansellering av avtalen med din gamle leverandør, oversending av opplysninger til nettselskap og vil varsle deg ved feil i opplysninger m.m. Din gamle leverandør vil be om en endelig betaling fra deg hvis det er utestående faktura. For å sikre at du ikke blir belastet feil, anbefaler vi at du kansellerer eventuell avtalegiro du har hos din gamle leverandør etter den siste betalingen.

Strømleverandør skifte tar normalt ca. 3 uker etter at alle opplysninger er mottatt av den nye leverandøren. Prosessen kan bli forsinket dersom det mangler vesentlige opplysninger, mest vanlige er:

  • Adresse
  • Målepunkt ID
  • Måleravlesning

Nei. Din nye leverandør vil ta vare på alt for deg, inkludert kansellering av din eksisterende avtale. De organiserer en byttedato, noe som betyr at du ikke belastes to ganger for tjenesten.

Din gamle leverandør vil sende deg en endelig regning for perioden frem til ditt bytte dato. På den dagen vil din nye leverandør overta. Den faktiske datoen du belastes av din nye leverandør, vil avhenge av deres vilkår og betingelser.

Din nye leverandør vil fakturere deg fra byttedato, samtidig som den gamle avtalen din kanselleres, så du bør ikke bli belastet to ganger for det samme. Vi anbefaler imidlertid at du kansellerer eventuel avtalegiro du har hos din gamle leverandør etter den siste betalingen.

Bare for å forsikre deg om at du ikke blir belastet feil, anbefaler vi at du kansellerer avtalegiro du har med din gamle leverandør etter at din siste faktura er dekket.